Threats to Wildlife Image

Την Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024, μετά το καλωσόρισμα των φιλοξενούμενων στο σχολείο μας, (9 εκπαιδευτικοί και 15 μαθητές από Ιταλία, Λιθουανία και Ρουμανία) στα πλαίσια της κινητικότητας στην Ελλάδα, για το πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122: “Ο Μικρός Πρίγκιπας-Ας φροντίσουμε το περιβάλλον που ζούμε!” και έργου eTwinning, πραγματοποιήθηκε μάθημα με τη μέθοδο CLIL με την εκπαιδευτικό Αγγλικής γλώσσας Στεργιανή Αγιομαμίτου χρησιμοποιώντας αποκλειστηκά την Αγγλική γλώσσα, με την τάξη Στ’1 και τους μαθητές από Ιταλία, Λιθουανία και Ρουμανία. Το θέμα ήταν: “Threats to Wildlife” και οι μαθητές παρακολούθησαν και συμμετείχαν στο μάθημα με το καινοτόμο, διαδραστικό, ψηφιακό εργαλείο “Curipod” χρησιμοποιώντας τους υπολογιστές. Όλο το υλικό που παρουσιάστηκε: Curipod presentation, Liveworksheet, Kahoot game (εκτός από το βίντεο), δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του συγκεκριμένου μαθήματος από την εκπαιδευτικό της Αγγλικής γλώσσας Στεργιανή Αγιομαμίτου.

Το μάθημα ξεκίνησε με κάποιες γενικές ερωτήσεις για να ενεργοποιήσει τις προηγούμενες γνώσεις των μαθητών αλλά και να “σπάσει τον πάγο” στις ομάδες. Οι μαθητές παρακολούθησαν την παρουσίαση των απειλών που αντιμετωπίζουν τα είδη ζώων σήμερα με εικόνες, πληροφορίες και βίντεο, απάντησαν σε ερωτήματα με open ended questions, δημιούργησαν wordcloud και απάντησαν σε poll activity. Οι απαντήσεις τους φάνηκαν στον πίνακα με τη χρήση του προβολέα και συζητήθηκαν.

Εργάστηκαν σε ζευγάρια αλλά και σε διεθνείς ομάδες, συμπληρώνοντας το σχετικό Liveworksheet στο τέλος του μαθήματος το οποίο είχε δημιουργηθεί για το συγκεκριμένο μάθημα. Η ομάδα που συμπλήρωσε το Liveworksheet πρώτη με άριστα, κέρδισε συμβολικό δώρο (στυλό και σελιδοδείκτη του “Μικρού Πρίγκιπα”) ως αναμνηστικό. Στο τέλος του δίωρου μαθήματος, οι μαθητές έπαιξαν kahoot σχετικό με τις πληροφορίες που παρουσιάστηκαν με πολύ καλά αποτελέσματα.

My CLIL lesson Collage images
English CLIL lesson Threats to Wildlife 1
EN Funded by the EU PANTONE
image003

By Στεργιανή Αγιομαμίτου

Εκπαιδευτικός Αγγλικής γλώσσας ΠΕ06