Screenshot 1

Κατά τη διάρκεια της Σχολικής Χρονιάς 2019-2020 η ΣΤ1 τάξη κάτω από την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού ειδικότητας Αγγλικής γλώσσας κ. Στεργιανής Αγιομαμίτου, συμμετείχε στο έργο “Countdown to the Tokyo Olympics 2020”.  Στο έργο συμμετείχαν και άλλα 25 σχολεία από πολλές χώρες της Ευρώπης.

Το σχολείο μας βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας και στη συνέχεια απέσπασε και την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας!

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που εργάστηκαν με ενθουσιασμό και χαρά!

bb1b985ab5121cf5 pupil en page 001
bb1b985ab5121cf5 nql en page 001
bb1b985ab5121cf5 eql el page 0001

Οι μαθητές/τριες κάθε μήνα έπρεπε να ολοκληρώσουν μια διαφορετική εργασία – πρόκληση και μέσα από αυτή να επικοινωνήσουν και να διαδράσουν με τα παιδιά στις υπόλοιπες χώρες μέσω της ειδικής πλατφόρμας.,,,

Αρχικά οι μαθητές συστήθηκαν μέσα από ένα γράμμα που η δασκάλα της τάξης κ. Κασιώρα Μαρία, μετέφερε προσωπικά σε ένα από τα σχολεία-το Loretto High School – στο Μάντσεστερ της Αγγλίας.

Στα πλαίσια του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας, οι μαθητές/τριες έγραψαν κείμενα χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Padlet όπου παρουσίασαν το αγαπημένο τους άθλημα και Ολυμπιονίκη, μίλησαν για τις Ολυμπιακές Αξίες και δημιούργησαν αφίσες.

Με τη βοήθεια της δασκάλας τους, την κ. Κασιώρα, δημιούργησαν Padlet όπου συνέκριναν τους Αρχαίους Ολυμπιακούς  Αγώνες με τους Σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Με την επίβλεψη των δασκάλων τους, κ. Κασιώρα  και της κ. Αγιομαμίτου, οι μαθητές έφτιαξαν χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες τις οποίες αντάλλαξαν με τους μαθητές των άλλων κρατών και επισκέφτηκαν το Ολυμπιακό Μουσείο στη Θεσσαλονίκη,  απ’ όπου άντλησαν πληροφορίες για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες.

Επίσης, στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας προσπάθησαν να γνωρίσουν την ιαπωνική κουλτούρα, καθώς οι Αγώνες θα πραγματοποιηθούν στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας ,το Τόκυο. Ειδικότερα, διερεύνησαν και δημιούργησαν συνεργατικό έγγραφο (google.doc) με qr code (για διάχυση των πληροφοριών) στο οποίο συνεργάστηκαν με μαθητές άλλων χωρών για να παρουσίασαν τους κανόνες συμπεριφοράς που πρέπει να γνωρίζουν όσοι ταξιδέψουν στην Ιαπωνία. Άλλες ομάδες δημιούργησαν e-book με πληροφορίες για τη χώρα “Japan” και e-book (ιστορία/ κόμικ) με τίτλο « Mr Pack travels to Japan».  Διάλεξαν ακόμη και τους αθλητές που πιστεύουν ότι θα φέρουν μετάλλια στη χώρα μας δημιουργώντας αφίσες “Greek Olympic Hopefuls”.

Στα πλαίσια της διαθεματικότητας δούλεψαν και στα Ελληνικά συζητώντας κυρίως με αφορμή κείμενα όπως « Ο Θωμάς» της Λίτσας Ψαραύτη που πραγματεύεται την προσπάθεια που καταβάλλουν οι αθλητές της ζωής, τα παιδιά με αναπηρία, για να συμμετέχουν σε Παραολυμπιακούς Αγώνες. Στα πλαίσια της διαθεματικότητας επίσης δούλεψαν και στα Γαλλικά με την καθοδήγηση της δασκάλας των Γαλλικών κ. Πολύχρου Ασημίνας.

Στο συνεργατικό πρόγραμμα eTwinning με θέμα τους Ολυμπιακούς αγώνες στο Τόκυο το 2020 συμμετείχε το τμήμα Γαλλικής Γλώσσας της Στ΄τάξης του 20ου ΔΣ Καλαμαριάς με δυο ψηφιακές δραστηριότητες :

  • Δημιουργία συννεφόλεξων με θέμα τη χώρα της Ιαπωνίας
  • Δημιουργία ψηφιακού τοίχου, όπου δημοσίευσαν :

α) φωτογραφίες και λεζάντες από αθλήματα των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων

β) διαδραστικό/διαδικτυακό κουίζ για τους γαλλόφωνους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων

   Οι μαθητές των γαλλικών μέσα από το πρόγραμμα eTwinning  κατάφεραν :

  1. να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τη χώρα που θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς αγώνες, τον πολιτισμό της και τα αξιοθέατά της
  2. να κάνουν γνωστά τα αθλήματα και τον πολιτισμό της αρχαίας Ελλάδας, στους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων
  3. να μοιραστούν τις γνώσεις τους με τους γαλλόφωνους μαθητές-συνεργάτες
  4. να χρησιμοποιήσουν λεξιλόγιο στη γαλλική γλώσσα
  5. να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες μέσω διαδραστικών/διαδικτυακών δραστηριοτήτων
  6. να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους

Οι μαθητές/τριες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Μουσικής και Φυσικής Αγωγής κ. Τσαλίκη Μαρίας και κ. Ποζίδου Μαρίνας ηχογράφησαν τον Ολυμπιακό Ύμνο και δημιούργησαν video-clip με φωτογραφίες που αναπαριστούν Αρχαία Ολυμπιακά Αθλήματα. Οι φωτογραφίες δημιουργήθηκαν με τις τεχνικές του μαύρου θεάτρου και του θεάτρου σκιών. Επίσης έγραψαν χαϊκού με θέμα τον Ολυμπισμό.

Το project «φρέναρε» απότομα, λόγω της πανδημίας, αλλά δεν διακόπηκε. Και μπορεί οι Ολυμπιακοί Αγώνες να αναβλήθηκαν για την επόμενη χρονιά, όμως τα παιδιά έφεραν τα μετάλλια στη χώρα μας μέσα από τα e-sports που πήραν μέρος.

1 χρυσό , 4 ασημένια και 4 χάλκινα είναι η συγκομιδή του σχολείου μας για την Ελλάδα.

Ψηφιακή καταγραφή και παρουσίαση των δραστηριοτήτων στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας ΕΔΩ

Το σχολείο μας βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας και στη συνέχεια απέσπασε και την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας!

By Στεργιανή Αγιομαμίτου

Εκπαιδευτικός Αγγλικής γλώσσας ΠΕ06