Project Initial Image

Οι μαθητές/-τριες της Ε’ τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας και με την καθοδήγηση της εκπ/κου ειδικότητας Αγγλικής γλώσσας Στεργιανής Αγιομαμίτου, συμμετείχαν στο έργο eTwinning με τίτλο: “WHO AM I”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2021-2022, με συγκεκριμένες δραστηριότητες κάθε μήνα. Οι μαθητές/-τριες συνεργάστηκαν με μαθητές από την Ισπανία, την Τουρκία και την Πολωνία.

Τον Σεπτέμβριο του 2022 απονεμήθηκε η Εθνική Ετικέτα Ποιότητας στο σχολείο μας για το έργο αυτό. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που εργάστηκαν με ενθουσιασμό! Μπράβο σας παιδιά!

a812f5a8b5121cf5 nql en page 0001
a812f5a8b5121cf5 pupil en page 0001

Τον Ιούνιο του 2023 το έργο απέπασε και την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας

Who Am I EQL 4

Το συνοδευτικό μήνυμα:

“Συγχαρητήρια! Το σχολείο σας έχει βραβευτεί με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την εργασία στο έργο του eTwinning “Who Am I”. Αυτό σημαίνει ότι η εργασία σας, η εργασία των μαθητών σας και η συνεργασία με τους συνεργάτες σας πληρούσαν τα κριτήρια του Πλαισίου Ετικέτας Ποιότητας και έλαβαν υψηλή βαθμολογία.

Ως αποτέλεσμα, θα λάβετε ένα πιστοποιητικό το οποίο μπορείτε να διαδώσετε στον (στους) ιστότοπο(ες) σας και να το εμφανίσετε σε περίοπτη θέση στο σχολείο σας. Επίσης, το έργο σας θα παρουσιαστεί σε ειδικό χώρο στην Ευρωπαϊκή Σχολική Εκπαιδευτική Πλατφόρμα.

Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια και ελπίζουμε να συνεχίσετε να οργανώνετε έργα υψηλής ποιότητας με άλλους δασκάλους του eTwinning.”

Ψηφιακή Παρουσίαση του έργου και τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων ΕΔΩ

Στόχοι του προγράμματος:

Να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με μαθητές άλλων Ευρωπαϊκών χωρών στην Αγγλική γλώσσα.

Να αναπτύξουν μια εικόνα του εαυτού τους, τα δυνατά τους σημεία και αυτά που μπορούν να βελτιώσουν.

Να αναπτύξουν ενσυναίσθηση, επίγνωση των διαφορών μεταξύ του εαυτού και των άλλων, καθώς και ομοιότητες που μας συνδέουν όλους.

Να μάθουν για τη σημασία του σεβασμού (του εαυτού και των άλλων), της δικαιοσύνης, της ειρήνης, της μη βίαιης επικοινωνίας και της ανεκτικότητας.

Να δημιουργήσουν θετικές σχέσεις με τους εταίρους τους μέσω διαφόρων δραστηριοτήτων, να ενισχύσουν τη δική τους ταυτότητα, ταυτότητα ως μέλη της τάξης, του κράτους και της Ευρώπης και να μάθουν για τον πολιτισμό των εταίρων.Το έργο βασίστηκε σε τρεις βασικές κατευθυντήριες ιδέες: Είμαι – Ανήκω – Συμβάλλω

By Στεργιανή Αγιομαμίτου

Εκπαιδευτικός Αγγλικής γλώσσας ΠΕ06